
Interaktív kioszk rendszer,
mely több ügyfélszolgálatot tesz
virtuálisan elérhetővé, személyes
ügyfél élménnyel.
Személyes, Virtuális, Több szolgáltató


Kioszk
Kioszk, ami a hagyományos fizikai ügyfélszolgálatok megszokott kényelmével teszi az ügyfélszolgálatost virtuálisan elérhetővé.

Mobil Kioszk
A szabadon szállítható kioszk járműbe építve teszi az ügyfélszolgálatot fizikailag bárhol elérhetővé.

Szemkontaktus
A kioszk megoldások lehetővé teszik a szemkontaktus fenntartását az ügyfél és az ügyfélszolgálatos között.

Kétirányú dokumentum megosztás
Az ügyintéző képes megosztani az általa kívánt tartalmat az ügyféllel és azon kijelölni területeket.

Diszkrét, felhasználóbarát technika
Egyszerű, idősbarát felület.

Online mód
Ügyfélszolgálatok egyszerű webes elérése egy a kioszkokkal egységes ügyfélszolgálati rendszeren belül.

Több szolgáltató egy platformon
Egy fizikai kioszk több ügyfélszolgálatot is elérhetővé tud tenni.

Vivien diszpécser szolgálat
Választható lehetőség diszpécser szolgálat igénybevételére.

Biztonságos integráció ügyfélszolgálati rendszerekkel
Meglévő ügyfélszolgálati rendszerekbe könnyen és biztonságosan integrálható.
Vivien


Mikor segíthet Vivien?
Új ügyfelek elérése kis településeken
Ügyfélszolgálati csúcsidő kezelés
Szakértő munkatársak biztosítása helyszíntől függetlenül

Hol segíthet Vivien?
Banki, pénzügyi szolgáltatások
Közüzemi szolgáltatók
Biztosítási ügyintézés ügyfélszolgálati feladatai
Amikor személyes ügyfélszolgálati támogatásra van szükség, de annak megvalósítása költséges
Platformok

Multichannel Ügyintézés Máshogy

Vivien ügyfélstand

Vivien ügyfélstand
A kihelyezett Vivien pontok bármikor* teljeskörű ügyintézést biztosítanak adott szolgáltató számára is.
*Függően a szolgáltatói rendelkezésre állástól

Vivien mobil ügyfélstand

Vivien mobil ügyfélstand
Vivien az országot járja és mobil ügyfélszolgálati pontként minőségi, személyes élményt nyújt kisebb településeken is.

Vivien online

Vivien online
Vivien online verziója támogatja a legtöbb modern asztali és mobil böngészőt. Egyszerűen integrálható már meglévő weboldalakba és ügyfélszolgálati rendszerekbe is.

Ügyfélszolgálat

Vivien ügyfélstand
A kioszkok speciális szolgáltatásait az ügyintéző tudja vezérelni ideértve az előre rögzített munkafolyamatok indítását, tartalmak megosztását és a kioszk kameráinak
vezérlését.

Videó azonosítás bárhol
Ügyfelek számára egyszerű videó azonosítási folyamat
Két faktoros azonosítás
Weboldalba ágyazva vagy Vivien ügyfélstand végpontokból
Egyszerűen kezelhető azonosítási csomagok
Áttekinthető adatkezelés



Viviennel a szerződés kötés is gördülékeny!
Előre definiált szerződéskötési folyamattal hatékonyabb az együttműködés
Kép- és hangrögzítéssel támogatjuk a biztonságos munkamenetet
Aláírás integráció valós időben
A Vivien rendszer előnyei


Testre szabható megoldás
Egy rendszer, több platform, válasszon célcsoportja, igénye szerint
Minden megjelenés saját arculatra
Egyszerű online integrálás

Széleskörű elérés
Személyes ügyfélszolgálati élmény kisebb településeken is
Egy ügyintéző akár több végpontot is ki tud szolgálni
Lehetővé teszi ügyintézők távoli, akár otthoni foglalkoztatását is
Élenjáró technológiai megoldások, amelyek mégsem követelnek technikai készséget az ügyfelek részéről

Innovatív technológia
Kép- és hangrögzítés, egyszerű visszakeresés
Támogatja az omnichannel ügyintézést
Funkciók

Kollaboratív Tartalom Megosztás
Az ügyintéző képes megosztani az általa kívánt tartalmat az ügyféllel és ezen mindketten közösen tudnak dolgozni. A megosztott tartalom lehet képernyő, meghatározott webes felület, képernyőről kimetszett részlet vagy előre meghatározott pdf.
Peer To Peer
A videóhívások két fél között dedikáltan zajlanak
Videó Azonosítás
Kétfaktoros videóazonosítási folyamat, összhangban az MNB vonatkozó rendeletével.
Adatok Elosztott Tárolása
A videó és metaadatok tárolásánál opció a saját dedikált szolgáltatás a Vivien rendszeren belül vagy selfhosted.
Adaptív Videó
A hívások minősége alkalmazkodik a felek internetkapcsolatához. Max felbontás 4k de használható 4G-ről is.
Biztonság
ISO 27001 kompatibilis biztonsági elemek.
Vivien Széf API
A szolgáltatók biztonságosan kezelhetik adataikat és integrálhatják a Vivien adatait már meglévő rendszereikbe.
Hívási statisztikák monitorozása
A Vivienbe érkező hívásokról, historikus és valós idejű reportok kaphatóak.
Egyedi kérdőívek kitöltése
Az ügyintézők az ügyintézés végeztével a szolgáltató által megszabott kérdőívet töltik ki.
Digitális aláírás
Az ügyfeleknek lehetőségük van digitális aláírás végrehajtására a szolgáltató által megszabott folyamatban, mindenféle bővítmény nélkül.
Kollaboratív dokumentum olvasás
A Vivien végponton ügyfél által bemutatott dokumentumot képes az ügyintéző beolvasni és azon valós időben területeket kijelölni.
Jogosultságok kezelése
A felhasználók jogosultságai dinamikusan konfigurálhatóak. Testre szabhatja melyik ügyintéző milyen funkciókat ér el és milyen témákban kereshetik.
Branding
A szolgáltatók beállíthatják saját branding anyagukat, színek, logok, hirdetések.
Sorkezelés
A képesség alapú sorkezelő rendszer a szolgáltató által megszabott képesség csoportok alapján osztja ki a beérkező hívásokat.
QR kód kezelés
QR kódok küldése és olvasása
Ügyfélelégedettség mérés
Az ügyintézést követően az ügyfél azonnal visszajelzést adhat az elektronikus felületen.
Egyedi perifériák integrációja
Igény szerint lehetőség van egy adott szolgáltató már bevezetett hardware eszközének (pl. aláírópad, kártyaolvasó, mérleg, stb.) integrálására is.*
*Az integráció specifikáció alapján, külön szolgáltatásként igényelhető.
Kérdése van?

Jelentkezzen be egy Vivien demora!