Interaktív kioszk rendszer,
mely több ügyfélszolgálatot tesz
virtuálisan elérhetővé, személyes
ügyfél élménnyel.

Személyes, Virtuális, Több szolgáltató

Kioszk

Kioszk, ami a hagyományos fizikai ügyfélszolgálatok megszokott kényelmével teszi az ügyfélszolgálatost virtuálisan elérhetővé.

Mobil Kioszk

A szabadon szállítható kioszk járműbe építve teszi az ügyfélszolgálatot fizikailag bárhol elérhetővé.

Szemkontaktus

A kioszk megoldások lehetővé teszik a szemkontaktus fenntartását az ügyfél és az ügyfélszolgálatos között.

Kétirányú dokumentum megosztás

Az ügyintéző képes megosztani az általa kívánt tartalmat az ügyféllel és azon kijelölni területeket.

Diszkrét, felhasználóbarát technika

Egyszerű, idősbarát felület.

Online mód

Ügyfélszolgálatok egyszerű webes elérése egy a kioszkokkal egységes ügyfélszolgálati rendszeren belül.

Több szolgáltató egy platformon

Egy fizikai kioszk több ügyfélszolgálatot is elérhetővé tud tenni.

Vivien diszpécser szolgálat

Választható lehetőség diszpécser szolgálat igénybevételére.

Biztonságos integráció ügyfélszolgálati rendszerekkel

Meglévő ügyfélszolgálati rendszerekbe könnyen és biztonságosan integrálható.

Vivien

Mikor segíthet Vivien?

Új ügyfelek elérése kis településeken

Ügyfélszolgálati csúcsidő kezelés

Szakértő munkatársak biztosítása helyszíntől függetlenül

Hol segíthet Vivien?

Banki, pénzügyi szolgáltatások

Közüzemi szolgáltatók

Biztosítási ügyintézés ügyfélszolgálati feladatai

Amikor személyes ügyfélszolgálati támogatásra van szükség, de annak megvalósítása költséges

Platformok

Multichannel Ügyintézés Máshogy

Vivien ügyfélstand

Vivien ügyfélstand

A kihelyezett Vivien pontok bármikor* teljeskörű ügyintézést biztosítanak adott szolgáltató számára is.

*Függően a szolgáltatói rendelkezésre állástól

Vivien mobil ügyfélstand

Vivien mobil ügyfélstand

Vivien az országot járja és mobil ügyfélszolgálati pontként minőségi, személyes élményt nyújt kisebb településeken is.

Vivien online

Vivien online

Vivien online verziója támogatja a legtöbb modern asztali és mobil böngészőt. Egyszerűen integrálható már meglévő weboldalakba és ügyfélszolgálati rendszerekbe is.

Ügyfélszolgálat

Vivien ügyfélstand

A kioszkok speciális szolgáltatásait az ügyintéző tudja vezérelni ideértve az előre rögzített munkafolyamatok indítását, tartalmak megosztását és a kioszk kameráinak
vezérlését.

Videó azonosítás bárhol

Ügyfelek számára egyszerű videó azonosítási folyamat

Két faktoros azonosítás

Weboldalba ágyazva vagy Vivien ügyfélstand végpontokból

Egyszerűen kezelhető azonosítási csomagok

Áttekinthető adatkezelés

Viviennel a szerződés kötés is gördülékeny!

Előre definiált szerződéskötési folyamattal hatékonyabb az együttműködés

Kép- és hangrögzítéssel támogatjuk a biztonságos munkamenetet

Aláírás integráció valós időben

A Vivien rendszer előnyei

Testre szabható megoldás

Egy rendszer, több platform, válasszon célcsoportja, igénye szerint

Minden megjelenés saját arculatra

Egyszerű online integrálás

Széleskörű elérés

Személyes ügyfélszolgálati élmény kisebb településeken is

Egy ügyintéző akár több végpontot is ki tud szolgálni

Lehetővé teszi ügyintézők távoli, akár otthoni foglalkoztatását is

Élenjáró technológiai megoldások, amelyek mégsem követelnek technikai készséget az ügyfelek részéről

Innovatív technológia

Kép- és hangrögzítés, egyszerű visszakeresés

Támogatja az omnichannel ügyintézést

Funkciók

Kollaboratív Tartalom Megosztás

Az ügyintéző képes megosztani az általa kívánt tartalmat az ügyféllel és ezen mindketten közösen tudnak dolgozni. A megosztott tartalom lehet képernyő, meghatározott webes felület, képernyőről kimetszett részlet vagy előre meghatározott pdf.

Peer To Peer

A videóhívások két fél között dedikáltan zajlanak

Videó Azonosítás

Kétfaktoros videóazonosítási folyamat, összhangban az MNB vonatkozó rendeletével.

Adatok Elosztott Tárolása

A videó és metaadatok tárolásánál opció a saját dedikált szolgáltatás a Vivien rendszeren belül vagy selfhosted.

Adaptív Videó

A hívások minősége alkalmazkodik a felek internetkapcsolatához. Max felbontás 4k de használható 4G-ről is.

Biztonság

ISO 27001 kompatibilis biztonsági elemek.

Vivien Széf API

A szolgáltatók biztonságosan kezelhetik adataikat és integrálhatják a Vivien adatait már meglévő rendszereikbe.

Hívási statisztikák monitorozása

A Vivienbe érkező hívásokról, historikus és valós idejű reportok kaphatóak.

Egyedi kérdőívek kitöltése

Az ügyintézők az ügyintézés végeztével a szolgáltató által megszabott kérdőívet töltik ki.

Digitális aláírás

Az ügyfeleknek lehetőségük van digitális aláírás végrehajtására a szolgáltató által megszabott folyamatban, mindenféle bővítmény nélkül.

Kollaboratív dokumentum olvasás

A Vivien végponton ügyfél által bemutatott dokumentumot képes az ügyintéző beolvasni és azon valós időben területeket kijelölni.

Jogosultságok kezelése

A felhasználók jogosultságai dinamikusan konfigurálhatóak. Testre szabhatja melyik ügyintéző milyen funkciókat ér el és milyen témákban kereshetik.

Branding

A szolgáltatók beállíthatják saját branding anyagukat, színek, logok, hirdetések.

Sorkezelés

A képesség alapú sorkezelő rendszer a szolgáltató által megszabott képesség csoportok alapján osztja ki a beérkező hívásokat.

QR kód kezelés

QR kódok küldése és olvasása

Ügyfélelégedettség mérés

Az ügyintézést követően az ügyfél azonnal visszajelzést adhat az elektronikus felületen.

Egyedi perifériák integrációja

Igény szerint lehetőség van egy adott szolgáltató már bevezetett hardware eszközének (pl. aláírópad, kártyaolvasó, mérleg, stb.) integrálására is.*

*Az integráció specifikáció alapján, külön szolgáltatásként igényelhető.

Kérdése van?

Jelentkezzen be egy Vivien demora!